[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Červen 9 20:10:23 CEST 2013

...a prečo by ťa mal niekto o niečom presviedčať, zvlášť keď je tvoj
príspevok vlastne dopredu formulovaný tak, že si už aj tak dávno
rozhodnutý, čo je pre teba dobré a že Nvda ti stačí.
Keď vpáliš niekam do dobrého obchodu, či na pracovisko, kde sa niečo
predáva, tak sa neraz žiaľ i nesmierne dotieravým spôsobom dozvedáš, že
produkty a služby daného pracoviska sú to naj a že práve tie by si si
mal kúpiť. Mňa práve tie klady u platených odčítavačov zaujímajú oproti
neplateným, nič viac a nič menej. Ak máš pocit, že tým zaťažujeme
konferu, prosím je možné mi písať i súkromne. Snažím sa dopátrať,
dôvodov a argumentov, pre investovanie peňazí do plateného odčítavača.
To je všecko, nič viac a nič menej - Laco