[Fanda] potíže s přílohou mailů v Thunder birdu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Červen 9 20:02:06 CEST 2013

To mi je k ničemu, tahle rada, protože na mail.seznam.cz mají prostě
špatně udělané rozhraní, je grafické, takže si v něm s hlasákem
neškrtnu, zkoušel jsem to, není to až tak dávno, spíš je možné, že se
ty přílohy smazaly, to bych viděl jako pravděpodobnější. Děkuju i tak
za radu.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376