[Fanda] potíže s přílohou mailů v Thunder birdu

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Neděle Červen 9 19:51:41 CEST 2013

Zdravím, možná že se přílohy při údržbě smazaly, nebo se nestáhly ty zprávy
úplně.

Pokud máte nastaveno, stáhnout ze serveru, ste stracen, pokud však máte
nastaveno, nechat na serveru, tak běžte, na,

www.m.email.cz

je to jednodušší, než

www.email.cz

a tam se do doručených mrkněte, a přílohy si v tom případě vyberte.

Já údržbu složek nepoužívám, nevím naco to je, a navíc, z thunderbirdu jen
píšu, spíš preferuji server, no, ale jinak přenosný thunderbird mám, nový
však ne.

Libor.