[Fanda] Náhrada starého outlooku

Csaba Garai csabag na centrum.cz
Neděle Červen 9 19:45:28 CEST 2013

Zdravím,
Pepo,
QnlyMail od Patrika je možné legálně aktivovat na 3 PC současně v ceně
900 Kč a k tomu ještě navíc také 3x  RSS čtečku, která je uživatelsky
velmi přívětivá.
Kolik by  si si představoval za ty3 licence dvou programů za
odpovídající cenu? Ptám se jen pro zajímavost,
Je to tak  cena dvou masáží, nebo lepší večeře pro 2 ve středně drahé
restauraci, asi jedna bílá hůl, asi 25 12-tek Prazdroje v Plzenské
restauraci... nebo takto bych mohl pokračovat... tak kolik? :)
Nemluvě o tom, že pokud je problém, tak se řeší a to zdebez nutnosti
cizího jazyka  v češtině atd.   Cs.

--

s pozdravem, Cs.