[Fanda] Náhrada_starého_outlooku

František Doležal dolezal na braillnet.cz
Neděle Červen 9 19:22:59 CEST 2013

Proč devět stovek za program je hodně?
Když si k tomu můžete stahnou fůl rss čtečku v ceně.
Někdy člověk utratí za věc kterou zrovna nepotřebuje i víc.
FD.
Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
9. 6. 2013 15:31

Jirko,
mě se zdá program od Patrika přehnaně drahý,
to raději zůstanu u Windows Live Mailu.
Má nedostatky, ale až tak od OE není odlišný.
Pepa D.
Od: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na email.cz>
Datum: 9. června 2013 9:41
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Předmět: Re: [Fanda] Náhrada starého outlooku
Zdravím,včera jsemzakoupil program
QnlyMail od Patrika Pospíšila a jsem velice spokojen, je tam přehledně v
oknech to, co je potřeba, v manuálu je napsáno vše o obsluze a proto bych
vám ho vřele doporučil.
Používámho ve win7 doma, a chci si ho nainstalovat i do školního počítače
v práci.
Na stránkách www.patrikpospisil.cz/a najdete vše.
Zdraví
Jiří Hloch