[Fanda] Náhrada starého outlooku

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Neděle Červen 9 17:45:39 CEST 2013

Dobrý deň prajem! Ja pre túto požiadavku otváram priečinok doručenej
pošty tabulátorom bez toho, aby som to pred tým šípkou vpravo
rozbaľoval. Vtedy pozerám všetku doručenú poštu bez toho, aby ma
zaujímalo, z akého účtu je ten, ktorý mail. Myslím, že bolo treba zvoliť
nejaké zobrazenie, ale už sa nepamätám na to aké.
Mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943