[Fanda] Pomoc s následujícím dialogem, co to může znamenat?

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Neděle Červen 9 17:24:10 CEST 2013

Totéž mi dělá počítač ale hláška je na Outlok  a stejné  rady.Eda.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ivo Novak
Sent: Sunday, June 09, 2013 4:24 PM
To: Fanda Konference
Subject: [Fanda] Pomoc s následujícím dialogem, co to může znamenat?

Zdravím,

V posledních týdnech mi občas můj notebook hodí následující dialog, lze ho
po jeho vyskočení bez potíží shodit klávesou escape, také zrušit uvedenýjmi
tlačítky v dialogu:

Program bprotect.exe přestal pracovat.

Systém Windows může vyhledat řešení problému online.

Vyhledat řešení online a ukončit program

Ukončit program

Zobrazit podrobnosti problému

Co s tím, respektive, prosím, co tento dialog znamená? V posledních dnech
zhruba ob jeden den vyskočí. Děkuji za rady, dobrý zbytek neděle,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak