[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Červen 9 13:19:15 CEST 2013

Ešte aby som prispel aj niečím zmysluplným, odporúčam prečítať toto
http://forum.unss.sk/index.php?topic=412.msg1071#msg1071

Dňa 6/9/2013 9:31 AM Vojtěch Šmiro  wrote / napísal(a):
> Zdravím.
>
> Je jeden addon, týká se to zvuků, ale ty zvuky co tam dali sou hrozný, chtělo by to nějak přepracovat.
> Vojta.

apr. v Nvda môžem miesto začiarkávacích políčok dať zvuky? Alebo ak
vyznačujem cez shift a šípky nejaký text, Nvda hovorí najprv informáciu
vybrané a potom onen text. Mňa však primárne zaujíma ten text, takže
nebola by efektívnejšia opačná cesta, teda to vybrané, to vybrané, to
vybrané? Sú to detaily, ale v dnešnom svete používania pc je to práve o
tých detailoch, už nie raz som písal, že treba využívať čo máme k
dispozícii podľa potreby, niektoré stránky idú lepšie vo Firefoxe,
niektoré v exploreri, z hľadiska rýchlosti na obyčajné stránky je
najlepší Chrome. A teraz poďte ma presvedčiť, že najlepší je ten a ten
prehliadač a iný z princípu nebudem využívať. Keby mal WinMonitor jedinú
premňa potrebnú funkciu, ktorú by ostatné odčítače nemali, alebo by bola
ťažkopádnejšie dostupná, nemal by som problém si ho sem ako demo tiež
nainštalovať a v prípade potreby ho pustiť práve na tú premňa potrebnú vec.