[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Červen 9 13:13:12 CEST 2013

Aha a viete ako sa ten doplnok volá a kde ho vziať? Je to použiteľné?
Lebo zvuky pod Creative commons sú napr na freesound.org, takže len
vybrať nejaké vhodné, alebo si ich bárs aj vyrobiť.
K samotnej diskusii asi už bolo povedané všetko, ja som migroval z
JAWSu, týždeň som si zvykal a teraz používam NVDA ako primárny čítač
obrazovky. Je to ale dosť o tom, čo od toho človek potrebuje. Napr
starší človek môže na Slovensku mať problém s anglickým JAWSom, ak chce
aktualizovať, lebo sa to u nás s lokalizáciami nestíha. Toto sa pri NVDA
nestáva, sme tu na to dvaja a vpohode to stíhame pekne načas. Takisto ak
niekto potrebuje dočasne ozvučiť aj iné počítače tak si na to vezme
NVDA, lebo babrať sa s inštaláciou JAWSu je ako už Peťo písal niekedy
alchímia. No ale ak chcem skynreading, text analyzér a flexible web,
musím si jednoducho dať JAWS, hoci v poslednom menovanom prípade by
hádam stačil len Firefox s doplnkami.

Dňa 6/9/2013 9:31 AM Vojtěch Šmiro  wrote / napísal(a):
> Zdravím.
>
> Je jeden addon, týká se to zvuků, ale ty zvuky co tam dali sou hrozný, chtělo by to nějak přepracovat.
> Vojta.

apr. v Nvda môžem miesto začiarkávacích políčok dať zvuky? Alebo ak vyznačujem cez shift a šípky nejaký text, Nvda hovorí najprv informáciu vybrané a potom onen text. Mňa však primárne zaujíma ten text, takže nebola by efektívnejšia opačná cesta, teda to vybrané, to vybrané, to vybrané? Sú to detaily, ale v dnešnom svete používania pc je to práve o tých detailoch, už nie raz som písal, že treba využívať čo máme k dispozícii podľa potreby, niektoré stránky idú lepšie vo Firefoxe, niektoré v exploreri, z hľadiska rýchlosti na obyčajné stránky je najlepší Chrome. A teraz poďte ma presvedčiť, že najlepší je ten a ten prehliadač a iný z princípu nebudem využívať. Keby mal WinMonitor jedinú premňa potrebnú funkciu, ktorú by ostatné odčítače nemali, alebo by bola ťažkopádnejšie dostupná, nemal by som problém si ho sem ako demo tiež nainštalovať a v prípade potreby ho pustiť práve na tú premňa potrebnú vec.