[Fanda] Náhrada starého outlooku

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Červen 9 12:13:41 CEST 2013

Podívejte na tom není nic ponižujícího, prostě jsem to napsal veřejně,
protože se podobná upozornění nevztahují pouze a jenom na Davida, je
tady prostě skupina lidí, která nedodržuje předmět zprávy a často píše
tak, že to normální člověk nemůže přečíst, to je všechno a je mi
celkem fuk, jestli to napsal nějaký Jarda, David a nebo nějaký jiný
člověk.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376