[Fanda] Náhrada starého outlooku

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Červen 9 12:03:45 CEST 2013

Davide: Už by ses konečně mohl naučit psát správně slovo Windows a
nikoli Windovs... myslím, že tě tu na tuhle chybu upozorňovalo víc
lidí. Jinak mám Thunder birda a víc složek doručené pošty mi spíš
vyhovuje, souhlasím s Pavlem Vlčkem, že je tak aspoň větší přehled, co
přišlo na ten který účet.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376