[Fanda] Legální iso Windows, je to reálné

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Neděle Červen 9 10:27:44 CEST 2013

Dobrý den,
Jen doplnim nesmi to byt medium OM verze. Nicmene kde k nemu prijit,
na ulozto a takovych mozna, nicmene nevite, jeslti to neni nicim
modifikovane. Nevim jak to maj Sedmicky, ale Visty kdyz ste mel medium
a zadal treba seriove cislo home premium, ste si mohl vybrat od te
nejnissi verze az po tu vasi jakou verzi chcete instalovat.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000