[Fanda] Náhrada starého outlooku

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Neděle Červen 9 10:19:41 CEST 2013

Dobrýden.
Já jsem windovs live mail používal ale nebyl jsem snim vůbec spokojený,
protože jsem měl verzi windovs meil 2011 a tam nebylo klasické souborové
menu a nebyl vtom skoro žádný přehled. Asi rok používám mozilu
thunderbirt a jsem stim to meilovym klientem spokojený lepší používat
mozilu thunderbird než meilového klienta od patrika pospíšila který je
placený a myslim si že skoro nic nedokáže, protože mozila thunderbird
dokáže stejné věci jako ten mailový klient od patrika pospíšila. a ten
meilový klient od patrika pospíšila stojí 900 korun a je to prý na tři
počítače. já na mozilu thunderbird nedám dopustit. z pozdravem
david novák