[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Neděle Červen 9 10:04:14 CEST 2013

Práca s počítačom nie je jednoduchá  .  Bez ohladu či s ním pracuje
domáci užívatel, alebo profesionál.

Veľká chyba takéto výroky, je zložité mailovať, prezerať stránky, písať
dokumenty? Aj svojich žiakov sa snažím učiť, že počítač je v prvom rade
ich "kamarát", kde ak človek dáva pozor a sleduje, čo mu počítač
oznamuje, nemôže nič pokaziť a len smelo do objavovania. Vzbudiť v
ľuďoch dojem, aké je pracovať s počítačom úžasne náročné môže asi len
človek, čo si chce na ich účel dvíhať sebavedomie.
P.