[Fanda] potíže s přílohou mailů v Thunder birdu

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Červen 9 09:02:47 CEST 2013

Zdravím všechny a obracím se na Vás s následujícím problémem: Mám
Thunder bird 17.0 v češtině, na něm provozuji účet na Seznam.cz,
použil jsem na tomto účtu položku údržba složek a teď mi nejdou
ukládat přílohy mailů, které tu mám už natáhnuté a vůbec netuším, co
udělat, aby ty přílohy byly dostupné, v zabezpečení jsem nic neměnil,
maily se v Doručené poště tváří, že přílohu mají, ale když otevřu
konkrétní zprávu, tak příloha je v kopru a mail se tváří, že příloha
neexistuje.
Děkuju moc všem za rady. Vašek

--
Václav Josef Toul