[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Neděle Červen 9 06:54:18 CEST 2013

Ešte mi tak napadlo, že na rozšírenosť Nvda okrem "priaznivej ceny" má
vplyv určite aj to, že si vzalo gro klávesových skratiek Jawsu a určite
tvorcovia vedeli, že prečo. Necítite sa s novým odčítačom ako na
neznámej pôde, ak sa človek musí učiť úplne nové skratky, ak má možnosť,
tak sa nato rovno vykašle a pritom nemusí byť ten odčítač zlý. Ale tie
skratky sú super vymyslené, používatelia odchovaní na Jawse nemajú
vlastne vôbec pocit, že používajú niečo iné a tí čo prešli z iných
krkolomých skratiek na tieto majú určite tiež pocit perfektnosti. Ale
nieje to len o skratkách, ako som napísal vyššie.