[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Červen 9 02:03:59 CEST 2013

Ale predsa v Nvda si môžete dať zvukové návestia vyskladané z iných
legálne nadobudnutých či vlastnoručne vytvorených zvukov podľa ľubovôle.
Poznám aj Winmonitor, pred Nvda som s ním dosť pracoval a 4.20 mám i
legálne kúpený, takže kebyže mi na tých zvukoch hooodne záleží, tak buď
v rámci Nvda, alebo v systéme samotnom si nejaké zvukové schéma urobím a
to hoc i z iných zvukov, než sú obsiahnuté vo Winmonitore. Na nete je
neuveriteľné množstvo rozmanitých zvukov, niekde v počítači mám
priečinok, čo sa volá 1500 sounds a aj samotné win nejaké zvuky obsahujú.
Povedzme, že užívateľ začiatočník si zvukové schémy sám nespraví, ak by
na nich trval, že by napr. mal jeden stroj s Winmonitorom a chcel by
odomňa druhý s Nvda, tak pri zadávaní objednávky na zvukové schéma
môžeme pamätať.
Taktiež z druhej časti vášho príspevku je zrejmé, že vám ani platený
odčítavač nepomohol k tomu, aby ste v škole úspešne programoval, hoc na
druhú stranu mám za to, že akademická pôda je oblasť, kde by mali byť
predsalen odčítavače platené, čím aj lepšie než tie voľne šíriteľné.
Osobne by som do firemného, či akademického prostredia s voľne
šíriteľným odčítavačom nešiel, ale teraz ma zaujímajú home užívatelia v
domácom prostredí. Za ďalšie info vopred dikes - Laco