[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Sobota Červen 8 23:47:29 CEST 2013

Zdravím. Mě to také zajímá. Já napíši tolik.
Mám Winmonitor a SuperNovu z placených odečítačů. Nejvíc emi vyhovuje winmonitor. NVDA vše obkecává, Winmonitor má krásné zvuky. Ano, NVDA se dá upravovat, ale zvuky Winmonitoru jsou chráněné autorským zákonem a proto si je nemohu dát ani do NVDA jako zvuková návěstí, to mi bylo řečeno ve firmě Acedesign, že to nelze. Proto bych na NVDA nepřešel kompletně, už jen kvůli těm zvukům. U Winmonitoru se mi líbí zvuky, že to neříká tlačítko, ale prostě to klepne a přečte to co je to za ovládací prvek. Prostě každý prvek má svůj zvuk. Jen tlačítka a odkazy mají stejný zvuk.

Na druhou stranu programujeme ve škole ve Visualstudiu 2012. Tam nečte žádný z mých placených odečítačů, ani SuperNova ani Winmonitor. Umí tam jedině Cobra screenreader či Jaws. Winmonitor nemá podporu Visualbasicu a bohužel je nás příliš málo a proto by se Acedesignu nevyplatilo dělat nové scripty a ozvučení pro Winmonitor a Visualbasic, protože skoro nikdo u nás s Basicem nedělá a jestli ano tak určitě nemá winmonitor. Ale já třeba mám NVDA na programování takže tak.

Vojta.