[Fanda] čo vám Nvda nemôže dať?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Červen 8 23:37:42 CEST 2013

Hojte, pred chvíľou odznela v konferencii Apple veta, že v home
prostredí, teda mám na myslí domáceho užívateľa, nie profíka, čo
programuje, či sa živí počítačmi, že teda Nvda že je jako núdzovka a
platený odčítavač dáva užívateľovi ten pravý konfort pri práci. Aspoň
tak som tomu rozumel a tak by som rád poprosil home majiteľov platených
odčítavačov, nech mi napíšu, hoc i súkromne, v čom je ten priepastný
rozdiel medzi Nvda a platenými odčítavačmi? O tom, že v Nvda je natívne
Espeak, mi písať nemusíte, rovnako dobre do neho viem dokúpiť za zlomok
ceny plateného odčítavača praktycky akýkoľvek hlas, čo je na našom trhu.
Denne robím s počítačom bežné veci, jak ktorýkoľvek home užívateľ,
nenarazil som ešte na nič, čo by som s Nvda nevedel obslúžiť, ak aj
nejaký soft, či sytuácia neboli prístupné, našiel som si alternatívu a
popravde, nič mi nechýba. Mám tu i staručký braillský riadok Alva abt3 a
nemám nejak žiadne obtiaže. Preto uvítam objasnenie, prečo by som mal
investovať značné prostriedky do plateného odčítavača? Ak by ste boli
propagátormy týchto odčítavačov, čím by ste sa ma snažili získať pre ich
kúpu?
Za info srdečne dikes - Laco
--
Mgr. Ladislav Csepi