[Fanda] Jak otevrit skryty bezici program v xp

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Červen 8 18:05:26 CEST 2013

Ale práveže tam v týchto oknách jaws+F10 a jaws+F11 sa nie vždy zobrazí
úplne všetko. Napr asi tam nie sú ikony bez popisu, pri ktorých s nvda
stačí len urobiť to privolanie myšov a popis sa objaví.