[Fanda] Nastaveni imap Gmail uctu v Outlook Expressu, bylo: Hromadne smazani posty Gmail na webu

Sobota Červen 8 17:48:46 CEST 2013

Vítku, budu tradičně upřímný. Pokud jsi sebevrah, di do toho. V době MSOE byl IMAP protokol dosti nestálou věcí a zrovna já a nejen já mám s OE a imapem dost vražedné zkušenosti. Stačí blbá diakritika v odesílateli a dokáže ti to skazit celej den.

Fakt doporučuju jako ostatní jiného klienta. V OE třeba totiž neotevřwž některé nové podepsané maily, o mailech s rfc co mají richtext vrstvu si taky můžeš nechat jenom zdát. Jde to tak daleko, že co otevřeš v pohods pop, se přes imap usmívá jako winmail.dat a podobně. Chca nechca OE je holt historie.

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] Nastaveni imap Gmail uctu v Outlook Expressu,	bylo: Hromadne smazani posty Gmail na webu
Od: Vítek <tapin na wo.cz>
Datum: 08.06.2013 11:03

Zdravím,

Netušil jsem, že to bude taková potíž, nicméně nastavoval jste někdo imap v Outlook Expressu? Měl jsem za to, že stačí do serveru pro příchozí poštu kopnout imap.gmail.com, vše ostatní totéž, jen port je 993 a chtějí ssl šifru, a to je vše. Nicméně když dám příjmout poštu, nic se mě nestáhne, pravda, žádná chyba se nevygeneruje, ale taky se nic neděje.

Pozn.: na webu v nastavení Gmailu jsem si v té poslední záložce, vypadlo mě jméno,  cosi s přeposílání poštou, aktivoval imap, a změny uložil, mrkl jsem se tam ještě jednou, a je to zaškrtnuté.

Kind regards
Tapin-radio coordinator