[Fanda] Nastaveni imap Gmail uctu v Outlook Expressu, bylo: Hromadne smazani posty Gmail na webu

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Červen 8 14:10:50 CEST 2013

Ahoj,
OE tu dávno a dávno nemám, ale slyšel jsem, že má s IMAP protokolem
problémy obecně.
Něco jsem vygooglil tady:
http://email.about.com/od/stepbystepwalkthroughs/ss/Access_a_Gmail_Account_with_Outlook_Express_Using_IMAP.htm
nevím, proč to neudělal ten autor ucelené, pořád se musí klikat na Next,
asi aby to vypadalo podobně, jako ta dialogová okna.
Neprocházel jsem to celé, ale snad to pomůže.
Martin.