[Fanda] ako prehrať?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Červen 8 13:50:39 CEST 2013

Ahoj,
tak jsem to odzkoušel s poslední přenosnou verzí NVDA a s IE10 a věc se
má tak, že NVDA to nevidí jako tlačítko, ale přečte to jako vnořený
objekt http něco, to jsem neokopíroval a vzhledem k tomu, že jsem
primárně zvyklý i na asistenci braillského řádku, si celý název toho
objektu nepamatuji, ale vypadá to jako přímý odkaz na tu videopresentaci.
Je na to potřeba kliknout levým tlačítkem myši resp. NUM lomítkem na
klávesnici, pak se to spustí; zkoušel jsem na objektu dát i ENTER, ale
to zjevně nezabralo.
Martin.