[Fanda] Hromadne smazani posty Gmail na webu

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Sobota Červen 8 09:41:14 CEST 2013

Ahoj,
1. nepoužívej POP ale IMAP, pokud vím tak POP ani mazat zprávy na
serveru pořádně neumí, jak je vidět, s IMAPEM to máš tisíckrát lehčí. A
v podstatě by se to přes něj dalo i smazat, pokud by ti nevadilo, že se
ti do kompu natahá úúúplně všechna pošta.
Jinak přes web se to dá, ale nějak debilně a vím že sem to musel dělat s
vidícím.
Ale jak tak čtu, tak by se to dalo udělat i filtrem - ono filtrování se
umožňuje i podle data (starší zprávy než)... a tak, to by ti mohlo snad
pomoct, zkus pohledat ta klíčová slova.
Vím že třeba kdybys chtěl smazat všechny zprávy starší než březen 2013
tak do pole "obsahuje slova" zadáš
before:2013/03/01
Pak dáš odstranit a zaškrtneš zahrnout i všechny konverzace a je to
hotovo. Před tím si ale vyzkoušej, jestli by sis nesmaztall něco co
nechceš, je tam na to tlačítko.
Vojta