[Fanda] Hromadne smazani posty Gmail na webu

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Červen 8 08:54:21 CEST 2013

Zdravím,

Prosím, dokážete někdo poradit, kterak smazat hromadně veškerou poštu v doručené poště u Gmailu na webovém rozhraní při zobrazení HTML, aniž bych musel stovky e-mailů trapně označovat jeden po druhém, a pak mazat? Mám tu 5% cca 500 MB a nějaké drobné, nicméně hromadně označit a smazat to nelze, nebo alespoň tuto funkci nemohu najít. Zjistil jsem, že i když mám v e-mailovém klientu nastaveno implicitně mazat na serveru u správy pop3, tak se to zjevně nemaže.

Zajímá mě tedy, zda to vůbec jde, a pokud ano, tak jak. Praktické rady, to jen, aby tu nebyla hromada e-mailů ve stylu mě to taky nejde, Google tohle neumí apod. nějak to jít přece musí. Nebo se to po čase maže automaticky? Protože pravda je ta, že tu mám denně stovky reportů z TR, ale "jen" přes 8000 e-mailů v doručené poště, což by muselo být za měsíc naplněné, tak vám nevím:). Označit jako přečtené nebo s hvězdičkou atd. bohužel nic neřeší také, to už jsem všechno zkoušel, tlačítko smazat funguje samozřejmě na zaškrtnuté/označené, což je právě to, čemu se chci vyhnout.

Každopádně díky moc za všechny rady
Vítek