[Fanda] ako prehrať?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Červen 8 08:33:15 CEST 2013

Zdar, ja tam žiadne nepomenované tlačítka nevidím, jedine čo sú, tak to
na zdieľanie na fb a iné soc. siete. Vyskúšané jak na Ie, tak na Ohnivej
liške, pre zmenu mám síce Nvda, ale to by dnes už hádam malo byť jedno,
obzvlášť ak ideme robiť takú jednoduchú vec ako spustiť prehrávanie. Vec
je teda stále aktuálna a za rady vopred dikes - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby