[Fanda] ako prehrať?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Červen 7 23:29:00 CEST 2013

Zdravím,
ve Firefoxu mi to nešlo, tam mi padá flash, ale v IE10 to normálně spustím.
Je potřeba kliknout na tlačítko Nepojmenované 0, alespoň tak mi je čte
momentálně spuštěná betaverze Jawsu 14.
Napřed jsem je proklikal všechny a nějak nic nehrálo, ale podruhé se to
na tom prvně zmíněném tlačítku spustilo.
Tak přeji mnoho zdaru.
Martin.