[Fanda] Jak otevrit skryty bezici program v xp

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Červen 7 21:43:21 CEST 2013

Zdravím,
no, já nevím, s tímhle jsem nic neprováděl a podělalo se to už před
nejmíň čtyřma lety. Potom asi před měsícem jsem tu nějak aktualizoval
jak XP , nějakými běžnými záplatami, tak Eset Smart Security 6 a začalo
se to částečně objevovat a dalo se to taky rozkliknout a ať jsem vrtal
se skrýváním ikon vždy se objevovaly jen na sekundy. Po několika
spuštěních se vše vrátilo do úplného neobjevování. Screenreader tam je
NVDA 2011.2  Tahle mi vyhovuje a stačí víc než ty novější verze, hlavně
asi proto, že se při čtení v Thunderbirdu v mailech nemusí pro každé
přečtení mačkat Ins+šipka dolů. Psal jsem na začátku, že systém je XP
PRO,  doplňuji, že SP3. Ke své škodě se bohužel nedokážu zeptat ani
strejdy googla. Kdyby se nemusel konat reinstall, byla by to bomba
Díky moc za příp. tipy

Honza