[Fanda] Jak otevrit skryty bezici program v xp

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Červen 7 15:32:43 CEST 2013

Zdravím,
podařilo se mi tu vyvést takovou věc.  V notebooku mám win xp pro. Od
jisté doby začal být problém se zobrazováním programů ve stavové liště.
Kromě hodin se tam zobrazuje jenom minimum aplikací nebo programů.
Nemůžu takto nastavovat hlasitost, nebo stav baterie a pod. Nemá na to
ani žádný vliv nastavení skrývání nepoužívaných ikon. Právě z toho
důvodu nejsem schopen otevřít skryté minimalizované TapinRadio. Nahrávám
tu něco dlouhého a jelikož UPC se v poslední době neukazuje jako právě
nejstabilnější netový poskytovatel, potřeboval bych otevřít ze stavové
lišty aktívní okno TR, abych mohl provést úpravu nastavení pro snazší
kontrolu zdárného průběhu akce. Vůbec se na to nemůžu dostat. Klávesy
levý Alt+TAB v téhle fázi samozřejmě nic nedělá. Uniká mi něco? Chápu,
že budu muset v budoucnu možná kvůli tomuto letitému problému
přeinstalovat, ale kdyby někdo věděl jak se  s těmi ikonami obecně
porovnat, tak bych byl povděčný.