[Fanda] Jak nastavit wifi router

Čtvrtek Červen 6 16:35:02 CEST 2013

Dobré odpoledne,

podle ceníku firmy Nej TV by patrně mělo jít o ASUS RT-N10, viz

http://www.asus.cz/Networks/Wireless_Routers/RTN10/

Přímý odkaz na manuál je

http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/wireless/RT-N10/RT_N10_Manual_Czech.zip

výchozí IP adresa routeru by měla být klasicky 192.168.1.1 a výchozí
přihlašovací jméno / heslo standardně admin / admin. Podle snímků
obrazovek v manuálu bude prostředí administrace zřejmě hodně grafické,
takže si nejsem jist, jak zde za pomoci odečítače pochodíte.

S pozdravem

Michal Jungmann