[Fanda] Cteni data ve spravnem tvaru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Červen 6 12:19:52 CEST 2013

Ahoj fandové. Jak bych mohl nastavit, aby mi v Nvda Wintalkervoice při
vyvolání funkce zjištění data ho přečetl správně? Aby nečetl 6. června, ale
šestého června. Zkusil jsem do výchozího slovníku Nvda dát frázi 1. ledna
nahrazenou prvního ledna, ale ono to potom čte i třeba od jedenáctky po
devatenáctku jeden prvního ledna atd. Zkusil jsem tuto frázi dát do slovníku
lexcz.dct, který Wintalkervoice používá, ale potom to četlo června šestého
června června 2013. Jestli to je problém, který asi jen tak nepůjde vyřešit,
tak to nechám tak, ono to až nějak moc nevadí, že Wintalkervoice v Nvda
nečte datum ve správném tvaru. Zdraví Michal.