[Fanda] firmware pro Eltrinex V12PRO s rozšířeným pásmem VKV

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Červen 6 09:16:21 CEST 2013

   ano Mirku, ten jediný firmware byl udělán jen na Tvůj požadavek, Těm
co to nechtějí by to mohlo zbytečně při automatickém ladění dávat do
paměti co nechtějí. A ruční ladění se pak může násobně protáhnout. Není
ale problém si speciální firmware s rozšířením pásma do diktafonu
kdykoliv přenést.
Jestli tam je stále možnost podsvícení netuším, já bych to nepoznal. A
pokud tam není,jsem jen rád, nevibíjí se tak baterie. Osobně preferuji
dokonalé ozvučení,než osvětlení, které je doménou vidících.
A už ani nevím, jak se podsvícení zapínalo? Budu také připomínkovat,
pokud to bude možné...
pepa