[Fanda] Další plánovaný firmware pro Eltrinex V12PRO

Středa Červen 5 21:48:39 CEST 2013

Pepo promiň, ale trochu meleš nesmysly - s těma povodněma myslím. Co se týče
Eltrinexu, tak souhlasím. Je pravdou, že se opravdu snaží a dělají pro nás
ohromné věci, nejsou sice sami jak říkáš, ale je to skvělé.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Josef Louda
Sent: Wednesday, June 05, 2013 9:21 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Další plánovaný firmware pro Eltrinex V12PRO

   Zdravím,
  je docela zajímavé, že já duplicitní hlášku o času a datu v menu původně
neměl, ale hledáním toho co zkrátit se to tam jako asi většině znovu v
kontextovém menu (krátké stisky stop( objevilo, jako to bylo dřív.
To že se firmwary dělají doslova na zakázku jen pro české/slovenské  ZP
uživatele, je zásluhou dovozce, hlavně pana Heneše, který to bere tak trošku
jako charitativní činnost. A to si myslím zaslouží naší úctu a maximální
možnou podporu. Kolik je takových dovozců/výrobců? Já jich zkoušel docela
dost, ale nikde jinde jsem ničeho praktického pro nás nedosáhl.
Mimochodem teď se to ještě asi trošku zas zdrží,pan Heneš jel pomáhat při
povodních...
   Toje opět úžasné, jen mne rozčiluje,že chybí prevence a při takové
nezaměstnanosti,nejsou lidi, kteří by preventivně čistili koryta řek,
stavěly protipovodňové hráze a výmluvy, že na to nejsou peníze, jsou trapné,
když jsou záplavy, tak se najednou najdou miliardy...
   Pepa