[Fanda] Další plánovaný firmware pro Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Červen 5 21:21:30 CEST 2013

   Zdravím,
  je docela zajímavé, že já duplicitní hlášku o času a datu v menu
původně neměl, ale hledáním toho co zkrátit se to tam jako asi většině
znovu v kontextovém menu (krátké stisky stop( objevilo, jako to bylo dřív.
To že se firmwary dělají doslova na zakázku jen pro české/slovenské  ZP
uživatele, je zásluhou dovozce, hlavně pana Heneše, který to bere tak
trošku jako charitativní činnost. A to si myslím zaslouží naší úctu a
maximální možnou podporu. Kolik je takových dovozců/výrobců? Já jich
zkoušel docela dost, ale nikde jinde jsem ničeho praktického pro nás
nedosáhl.
Mimochodem teď se to ještě asi trošku zas zdrží,pan Heneš jel pomáhat
při povodních...
   Toje opět úžasné, jen mne rozčiluje,že chybí prevence a při takové
nezaměstnanosti,nejsou lidi, kteří by preventivně čistili koryta řek,
stavěly protipovodňové hráze a výmluvy, že na to nejsou peníze, jsou
trapné, když jsou záplavy, tak se najednou najdou miliardy...
   Pepa