[Fanda] Další plánovaný firmware pro Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Červen 5 21:06:33 CEST 2013

   Dobrý večer,
  děkuji za reakce a podněty, sice nejsem programátor, ale odhaduji, že
nejvíc zabere hláška v MP3, takže když například slovo "nastavení" je v
paměti, stačí jednou a pak již jen pár bitů jako cesta pro vyvolání
hlášky. Odebrání duplicitních hlášek v  podmenu má smysl spíš jen jestli
to někomu vadí.
Jako  návrh i tak myslím dobré, také jsem to s dotazem jestli tomá smysl
navrhoval, ale nemám potvrzeno. z kontextuje jasné,že jde onastavení.
Jen zcela nové uživatele to možná když si nepřečtou návod může znejistět.
A další náměty na krácení hlášek rád přepošlu, trochu jsem měl obavy aby
přílišné krácení začínajícím uživatelům nevadilo, ale když je to
vítáno,je to supr.
   Takjen doufejme, že  další změny korejské programátory moc neotráví.
Proto je dobré se co nejoptimálněji předem dohodnout. :-)
   Pepa