[Fanda] Jak nastavit wifi router

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Červen 5 19:19:13 CEST 2013

Ona se resetem routeru ztratí i jeho MAC adresa?
Já byl nucen router resetovat a žádnou MAC jsem zadávat nemusel, řídil
jsem se jen pokyny providera na webu a vše šlo hladce, i screenreader
celkem slušně vše vyčetl.
Předpokládám, že MAC adresa je jiná než ta, která se zadává do webového
prohlížeče pro vstup do WUI routeru.
Martin.