[Fanda] trable s dropboxem

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Středa Červen 5 12:32:23 CEST 2013

Zdravím.
Dovolím si Libora trošku poopravit.
Není pravda, že NVDA neříká nic a už vůbec nevidím důvod, proč složitě
obsah schránky vyklápět někam do poznámkového bloku a pak koukat, jestli
se tam něco vyklopilo či nikoli.
Jestli se do schránky vykopíroval potřebný odkaz můžeme s NVDA zjistit
zkratkou NVDA+C, což ohlásí aktuální text ve schránce, což je pro
kontrolu určitě dobré.
Toš tak.
S pozdravem Radek Žalud.