[Fanda] Další plánovaný firmware pro Eltrinex V12PRO

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Středa Červen 5 09:14:34 CEST 2013

   Zdravím fandy,
  protože nebyli žádné připomínky k přesunu času a data, dávám ještě k
posouzení další krácení hlášek pro potřebné uvolnění paměti pro ozvučení
názvů souborů.
Takže pro ušetřenípaměti slova v uvozovkách, by se mohla vypustit.
"Aktuální čas" x hodin sekund
"Dnes je" den, datum.
V menu Nastavení:
"Volba jazyka textového zobrazení" stačilo by Text.
"informace o diktafonu" Stačilo by Verze.
Aktualizace "firmware". stačilo by Aktualizace.
V nejen  kontextovém menu je imho zbytečná položka "zrušit"potvrdit,
Ale podle programátora "sichr je sichr" a tak tady urychlení akce neprojde.
"hudba a" audio stačilo by Audio.
Máte ještě další návrhy?
    Pepa