[Fanda] dotaz, program Free YouTube Download.

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Středa Červen 5 00:30:08 CEST 2013

Zdravím fandové.
Mám dotaz, stahujete někdo z vás ze stránky,
www.youtube.com,
přes program Free YouTube Download?
Já ho mám, a potřebuji se zeptat.
Stahuji spoustu odkazů, které jsou play list.
Tedy, zeptá se, zda pobrat všechny videa z toho souboru co tam je.
No, a nejspíš se ty odkazy stáhly asi z internetu, já ten program mám v
polštině, a hlásí, že některé odkazy byly staženy ve 22 hodin, a jiné,
tam hlásí něco jako ladovanie, což nevím, co znamená.
Můj dotaz je, potřebuje to internet? Ještě dotaz, mohu počítač dát do
hybernace, začne jak ho proberu pokračovat?
Předem za všechny odpovědi děkuji, v případě prosím skuste, a nemáte li
program, pošlu jej dropboxem.
Zatím zdraví Libor.