[Fanda] Skype 6.3 a problém s přidáním kontaktu

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Červen 4 19:55:40 CEST 2013

Zdravím vás Vojto! Riešil som to tiež, a zistil som, že na "pridať
kontakt" treba dať medzerník, do editačného poľa, ktoré sa ukáže
napíšeme meno, ktoré hľadáme, ja som písal občianske, nie skype meno, a
keď budeme tabulátorom schádzať, nájdeme všetko, čo skype nájde. Keď
nájdete čo hľadáte, dáte kontextové menu, a nájdete si pridať kontakt, a
keď toto potvrdíte, vylezie vám správa, ktorú posielame, keď žiadame o
autorizáciu.
Zdravím!
Mišo!!

michal ondruška