[Fanda] vytvoření_složky

Karel Hrubeš, Ing. hrubes na braillnet.cz
Úterý Červen 4 17:35:38 CEST 2013

Zdravím.
A jenom malá technická - zkratková klávesa CTRL+SHIFT+N pro vytvoření nové
složky je dostupná až ve Win7, ve Win XP je skutečně nutné složku vytvořit
níže popsaným způsobem přes menu za stavu, kdy není ve složce žádný objekt
(soubor či složka) tzv. vybrán.
Fajn den přeje Karel Hrubeš.