[Fanda] vytvoření složky

Úterý Červen 4 14:15:43 CEST 2013

Pŕátelé, co klávesová zkratka CTRL+Shift1N, ta vytvoří novou složku rovnou
kdykoliv.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jiri Dergel
Sent: Tuesday, June 04, 2013 2:01 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] vytvoření složky

Výborně Karle, popsal jste to přesněji a správněji, neboť na mě dorážejí tři
malé vnučkay a já místo CTRL+mezerník jsem omylem napsal CTRL+Enter, za což
se velice omlouvám.
Když je děda "tygr" má "tygřit, a nikoliv ťukat do klávesnice :-)))

J.D.