[Fanda] Skype 6.3 a problém s přidáním kontaktu

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Úterý Červen 4 09:54:14 CEST 2013

Zdravím na konferenci.

Sestra má Skype a protože ji s tím učím, mám na jejím stroji nejnovější verzi NVDA. Chtěl bych se zeptat na následující. V kontaktech je přidat kontakt, ale je to podmenu, kde je prohledat adresář Skype a nebo přidat telefonní číslo. Když dám prohledat adresář Skype, objeví se tam prázdný řádek, do něj jsem napsal Skype jméno a shift tab jsem najel na přidat kontakt. Ale prostě už tam není ten Skype friend finder. Prosím, co si počít a jak kontakt přidat? Sestře to nejde a rád bych našel cestu s NVDA než ji to naučím.

Děkuji.

S pozdravem

Vojta.