[Fanda] galaxy nexus inzerát

Pavel Ondra pavelond na gmail.com
Neděle Červen 2 18:59:10 CEST 2013

Zdravím všechny, uvažuji v létě nad nákupem telefonu nexus4 a tak mám
pro vás nabídku,
Svůj současný telefon galaxy nexus bych rád odprodal za cenu 5500.
Telefon je ve výborném stavu až na mírně nakřáplý rožek, což ale ničemu nevadí.
Součástí je samozřejmě i dobíjecí kabel s nabíječkou.
Jedná se o předposlední model řady nexus od Samsungu.
Je tam tudíž čistý android a telefon má garantované nejnovější verze
systému jako jeden z prvních.
Zájemci napište na pavelond na gmail.com.
Pokud by si chtěl někdo před koupí telefon vyzkoušet, jsem plně k
dispozici, také nerad kupuji "zajíce v pytli."
Pavel
PS, prosím vás, pošlete to někdo i na konferu blind-android, z
nějakého důvodu mi googlegroups neberou moje e-maily, dík.