[Fanda] dotaz na microsoft office a win osm

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Neděle Červen 2 11:04:22 CEST 2013

Dobrý den,
1. Office od 2007 ve win 8 jdou nyssi ne.2. JF 14 tam jde.3. Tlacitko start se vrati, nicmene nevim co to bude presne delat, protoze to vypada, ze tma jen bude, nicmene nebude klasicka nabidka, ale ta se da nahradit x ruznyma programama.4. Eset pokavad nebudete pouzivat stary NB, tak by tam licence mela jit.5. Bacha polozka restartovat funguje klasicky to co vy rikate je funkce reset, kdy to obnovi do puvodniho nastaveni, ale protoze se zaloha uklada na systemovy disk, tak ja k ni nemam duveru, skoda, ze nepodporuji win 8 jako 7 ci Visty bytovou kopii, resp. ne sami o sobe.Pokavad by ste chtela vyzkouset nebo kdokoli legalne win 8 na 3 mesice, tak mi napiste, hodil bych link na dropbox, da se sice stahnout z Microsoftich stranek, ale teda je to masakr.S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000
ICQ: 260524543