[Fanda] dotaz na microsoft office a win osm

estrella estrellacz na gmail.com
Neděle Červen 2 08:57:20 CEST 2013

Dobrý den, obracím se na fandy s následujícím dotazem, hlavně na ty,
kteří používají windows osm. Pravděpodobně do konce tohoto roku budu mít
notebook s tímto systémem a zkušenosti s tím nemám. V notebooku bude
systém již předinstalován, takže usuzuji, že si tam musím nainstalovat
jaws čtrnáct, nejlépe českou verzi, na hlas od Galopu i na jaws
autorizaci samozřejmě mám, dostala se mi i informace, že wintalker voice
dva jedna již taky podporuje tento systém. Usuzuji, že v tom notebooku
bude předinstalován jen systém a nic víc a nevím, co jak a kde budu
muset nastavovat v systému, až si tam nainstaluji ten jaws.
Předpokládám, že office ani antivir tam nebude a z předchozího notebooku
mám office dva desítky, tak se táži, jestli mi budou fungovat i zde nebo
musím kupovat nové. Antivir eset smart security šest snad taky podporuje
windows osm, akorát předpokládám, že si do nového notebooku budu muset
koupit na ztp nový, že mi tam ten pod stávajícím jménem a heslem
fungovat nebude. Jak jste mi již říkali, mělo by to jít ovládat i bez
dotyku s jawsem, jen si příliš nedovedu představit ty dlaždice, ale
četla jsem, že se vrátí tlačítko start, tak by to snad mohlo být snazší.
Slyšela jsem, že položka restartovat již změnila to, co dělala dřív, že
je to nějaký reset do továrního stavu, jestli ano, pak snažně prosím
někoho, aby mi napsal, jak se dá pc restartovat, usuzuji, že zbytek věcí
bude aspoň trochu podobným win sedm. Děkuji všem za informace a čas.
Petra Lásková