[Fanda] prozba

JPurchart jpurchart na volny.cz
Sobota Červen 1 23:40:51 CEST 2013

Dobrý večer,

Já se také omlouvám, ale souhlasím s panem Toulem, že předmět by měl být
specifikován co nejvýstižněji. Napomenutí není jen věcí moderátora, ale je
to věc všech Fandů, Inporáků atd.

Jarda Purchart

PS: a ještě - já jsem zvyklý se pod svůj názor podepsat i když je jinak
jasné, od koho zpráva pochází!

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vojtěch Šmiro
Sent: Saturday, June 01, 2013 11:22 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] prozba

Dobrý den.
Omlouvám se, nic ve zlém, ale tohle se dá řešit soukromou cestou. Pokud
nemáte nic k tématu, nemá ani cenu se vyjadřovat.
1. 6. 2013 v 23:20, Václav Toul <cracatit2004 na gmail.com>:

> Koukám, že něco jako předmět tady některým lidem nic neříká. A pak se
> vyznejte v archivu, když něco hledáte... No, však si to sami zkuste,
> když tu nepoužíváte předmět spojený nějak blíže s tělem zprávy a
> napíšete jenom prosba, takových mailů už ve Fandovi bylo...

Radim.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2012.0.2242 / Virová báze: 3184/5874 - Datum vydání: 1.6.2013