[Fanda] prozba

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Červen 1 23:20:26 CEST 2013

Koukám, že něco jako předmět tady některým lidem nic neříká. A pak se
vyznejte v archivu, když něco hledáte... No, však si to sami zkuste,
když tu nepoužíváte předmět spojený nějak blíže s tělem zprávy a
napíšete jenom prosba, takových mailů už ve Fandovi bylo...

01.06.13, Radim Vojtek <radimvojtek na seznam.cz>:
> To funguje taky.

>>> 2. Jakmile najdu požadovanou stránku, tak si ji otevřu.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376