[Fanda] Dotaz k Win 8

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 22:03:02 CET 2013

Zdravím. Zkoušel to na Win 8 x64 a při pokusu instalovat hlas mu to hodilo toto:
 Access denied. You don't have a permission to get access for this action. , obraťte se na správce počítače.
Ten jeho systém se choval napůl česky a napůl anglicky a to prosím on byl správcem počítače takže nevíme co a jak.