[Fanda] řešení problémů s myší

Čtvrtek Únor 28 20:56:49 CET 2013

Ahoj všem,

někdo si možná vzpomene, že před měsícem jsem tu řešil problém s vypnutím miši ve svém mininotebooku Sony Vaio. Díky za všechny dobré rady, nicméně včera jsem od MS obdržel bohužel pravdivou studenou sprchu a to že ve Windows7 se první detekovaná myš nedá zakázat a odinstalovat. Co se dá dělat. Nakonec pomohla vnucená instaalace ryze špatného ovladače. Myš je konečně neaktivní, jen budu muset vyřešit kurzor, ale to půjde. Jinak, existuje prý nějaký ovladač myši z klávesnice, něco jako funkce Myš klávesnicí, ale na úrovni ovladače, tak uvidím, tím bych řešil lenost s připojováním externí myši. Také jsem se bavil s lidmi ze Sony a ti mě ujistili, že i oni už ví, že poštěváček mezi klávesami G a H na tak malé klávesnici byl kravina.

Ještě jednou všem díky a kdybyste někdo zakopl o ten ovladač simulující myš klávesnicí, sem s ním. Když nebude, písnu si hold autohotkey skrypt.

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA, omlouvam se za nedostatky